Programmēšanas projekti IB Computer Science kursā
/Aija Lūse/
/Aija Lūse/
Aija Lūse, Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas programmēšanas skolotāja
“Labais” hakeris
/Benediktas Terminas/
/Benediktas Terminas/
Benediktas Terminas ir Brīvprātīgo organizācijas “Gedimino Legionas” dalībnieks. Benediktas ir 11.klases skolēns, labais hakeris un IT jomas aktīvists.
Ceļš uz datorspēles “Flashing Lights” izstrādi
/Nils Jakrins/
/Nils Jakrins/
Nils Jakrins ir SIA 600 datorspēļu izstrādātājs un strādā pie unikālas datorspēles “Flashing Lights”.
Nils ir mācījies multimēdiju un vizuālo kominukāciju Jaņa Rozentāla Rīgas Mākslas vidusskolā un Latvijas Mākslas Akadēmijā. Viņš veidoja karjeru reklāmas nozarē un kādus 10 gadus vēlāk izdomāja pamainīt nodarbošanos un sekot aicinājumam darīt kaut ko datorspēļu virzienā. Sākot ar maziem darbiem internetā un vēlāk, pārdodot spēļu sistēmu sagataves, attīstīja savu spēli, kuru, sadarbībā ar izdevniecību Anglijā, publicēja platformā Steam un turpina pie tās strādāt jau vairāk kā 6 gadus.
Programmēšanas skolotājs tiešsaistē
/Rolands Krumbergs/
/Rolands Krumbergs/
Rolands Krumbergs ir NET/Azure programmatūras izstrādātājs. Ikdienā strādā ar dažādu mākoņrisinājumu izstrādi. Papildus ikdienas darbam nodarbojas ar apmācību noturēšanu nozares profesionāļiem, kā arī pasniedz programmēšanas stundas Siguldas pilsētas vidusskolā.
Programmētāja: Digitālo sapņu veidotāja
/Krista Bokanova/
/Krista Bokanova/
Programmētājas profesija ļauj padarīt idejas par realitāti, pārvēršot tās tehnoloģijās, ko izmantojam ik dienu. Uzzini, kāda ir programmētājas ikdiena, kādas prasmes nepieciešamas, lai kļūtu par profesionāli, un kā programmētāji ietekmē mūsu pasauli. Šī ir iespēja iedvesmoties un sākt savu ceļu tehnoloģiju pasaulē!