Latvijas pedagogu digitālo prasmju pašnovērtējumu pēc programmas “Cilvēcīgi par tehnoloģijām”


Esam apkopojuši otro digitālo prasmju pašnovērtējumu pēc “Cilvēcīgi par tehnoloģijām” pedagogu mācībām. Rezultāti atspoguļo skatījumu uz īstenotās profesionālās pilnveides programmas ietekmi!

 

Jaunākais pārskats no mums, StartIT un RigaTechGirls, rāda, kur mēs esam un kurp ejam digitālajā izglītībā.

 

Galvenie pozitīvie fakti:

  • Pēc programmas īstenošanas būtiski pieauga pedagogu iesaiste digitālajā profesionālajā praksē.
  • Pedagogu spēja izmantot digitālos resursus mācību procesā ievērojami uzlabojās. 
  • Pedagogu digitālo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā ir ievērojami uzlabojusies.
  • To pedagogu īpatsvars, kuri regulāri izmanto tehnoloģijas atgriezeniskās saites sniegšanai, pieauga 
  • Pedagogu vidū samazinājās vienveidīgu risinājumu izmantošana un pieauga prakse regulāri  pielāgot digitālos risinājumus dažādām vajadzībām.
  • Skolotāji arvien aktīvāk palīdz skolēniem attīstīt digitālās prasmes.



Ko darīt tālāk?

  • Veidot mentoru tīklus
  • Piedāvāt mērķtiecīgas apmācības
  • Ieviest regulāru digitālo prasmju novērtējumu
  • Atbalstīt digitālo transformāciju izglītībā



Ar visu pārskatu var iepazīties ŠEIT



Pārskatu sagatavoja nodibinājums “IT Izglītības fonds”  sadarbībā ar biedrību “RigaTechGirls” un ar nodibinājuma “Fonds Augt” atbalstu pedagogu profesionālās pilnveides programmas “Cilvēcīgi par tehnoloģijām” skolotājiem noslēguma ietvaros.

 

Resursu ir aizliegts izmantot komerciāliem nolūkiem, peļņas un sava labuma gūšanai.