Virtuālā realitāte (VR) tehnoloģiju mācību jomā var palīdzēt skolēniem praktiski apgūt inženierzinātņu un programmēšanas prasmes. Piemēram, VR var tikt izmantota, lai skolēni varētu simulēt robota būvniecību vai izpētīt un testēt dažādas tehnoloģijas, piemēram, mehāniskās sistēmas, bez nepieciešamības reāli būvēt vai darbināt dārgus prototipus. Tas ļauj skolēniem apgūt sarežģītus procesus drošā, interaktīvā un aizraujošā veidā. Piemērotākais vecums VR izmantošanai ir 12–18 gadi, kad skolēni spēj saprast tehnoloģijas un izmantot tās dažādos mācību priekšmetos, ļauj piedzīvot dažādas situācijas, kuras nevar reālajā dzīvē, piemēram, ceļojot pa vēstures notikumiem vai izpētot planētas.
