Tehnoloģiju mācību jomas skolotāju konference “Iedvesmas diena” 2024. gada 7. jūnijā

Šī gada sākumā mēs, IT Izglītības fonds Start(IT), lūdzām tehnoloģiju mācību jomas skolotājiem piedalīties aptaujā, lai noskaidrotu skolotāju viedokli par sadarbības veidiem un nepieciešamo atbalstu. Pamatojoties uz anketā izteiktajām vēlmēm (skat. šeit), mēs ar IT uzņēmuma #Accenture atbalstu, 7. jūnijā organizēsim klātienes konferenci, kurai ir dots nosaukums “Iedvesmas diena”.

 


KONFERENCES PROGRAMMA:


IEDVESMAS STĀSTI ⏰ 11.00 - 12.45


KĀ TOP PROJEKTS IT INDUSTRIJĀ?

Accenture Inovāciju studijas vadītājs Baltijā savā stāstā ieskicēs, kā attīstās tehnoloģiju nozare, kā mainās pieprasījums pēc dažādām prasmēm un caur projektu piemēriem demonstrēs profesiju daudzveidību nozarē.

/ Marks Petrovs, Accenture /

 


KĀPĒC DIZAINA KURSAM SKOLĀ VAJADZĪGAS TEHNOLOĢIJAS?

Skolotāju pieredzes stāsts par savstarpējo sadarbību dizainā un tehnoloģijās I un II, dizaina teorijas un praktisko nodarbību stundās integrējot datorikas vispārējā līmeņa saturu dizaina uzdevumos dažādās dizaina disciplīnās un dizaina procesa posmos.

/ Mārtiņš Bērziņš un Evija Rozentāle, Rīgas Kultūru vidusskola /

 

 

IZGLĪTOJOŠO ROBOTU PIELIETOJUMS SADARBĪBAS VEICINĀŠANĀ SĀKUMSKOLĀ UN PAMATSKOLĀ

Datorikas skolotājas gūtā pieredze, izaicinājumi un ieteikumi par izglītojošo robotu Photon un Bee-Bot izmantošanas iespējām mācību procesā sākumskolā un pamatskolā. Skolotāja dalīsies pieredzē par robotu izmantošanā ne tikai datorikā, bet arī par sadarbības iespējām citos mācību priekšmetos, lai attīstītu skolēniem tādas prasmes, kā, piemēram, algoritmisko domāšanu un problēmu risināšanu.

/ Grieta Veinberga, Engures vidusskola /

 


INŽENIERZINĪBU MĀCĪBU BURTNĪCAS IZVEIDES PIEREDZE

Pieredzes stāsts par to, kā skolotājs, darbojoties komandā, izstrādāja mācību burtnīcu inženierzinībās - no tematiskā plāna izveides līdz aprobācijai skolā. Skolotājs dalīsies arī ar ieteikumiem, kā, sadarbojoties ar kolēģiem, inženierzinību skolotāji var īstenot starppriekšmetu saikni ar citiem mācību priekšmetiem.

/ Edijs Freimanis, privātā vidusskola “Patnis”, izdevniecība “Lielvārds” /

 


PROGRAMMĒŠANA ĀRPUS SKOLAS SOLA

Kursa Programmēšana II skolotāja pieredze ar skolēnu izstrādājamo projektu sasaisti ar ārpus skolas pieejamajām infrastruktūrām. Skolotājs arī dalīsies ar ieteikumiem par to, kā iesaistīt augstskolas un uzņēmumus darbā ar skolēniem un kā tas parāda plašāku ainu par to, ko tad īsti nozīmē programmēšana un STEM reālajā dzīvē.

/ Vairis Caune, Ventspils Valsts 1.ģimnāzija, Ventspils Augstskola /

 


CEĻŠ NO IDEJAS LĪDZ INOVĀCIJAI

Vidusskolēnu pieredzes stāts par to, kā skolotāju atbalsts un dažādi mācību priekšmeti ir palīdzējuši skolēniem izveidot savu mācību uzņēmumu, izejot cauri dizaina domāšanas soļiem, gūstot sev nozīmīgu pieredzi un vērtīgas prasmes inovāciju radīšanā un virzīšanā. 

/ Sintija Balta un Haralds Balts, Rīgas Teikas vidusskolas skolēni /

 


MĀCĪŠANĀS PROCESS TEHNOLOĢIJU MĀCĪBU JOMĀ NO SKOLĒNA PERSPEKTĪVAS

Skolēni dalīsies ar savu pieredzi par pozitīvajiem un negatīvajiem faktoriem, kas ietekmē mācīšanos tehnoloģiju jomā. Kādi ir pašu skolēnu ieteikumi, kā uzlabot skolēna mācīšanās procesu?

/ Alens Ross un Oskars Ruika, Siguldas pilsētas vidusskolas skolēni /

 


DIZAINA DOMĀŠANAS DARBNĪCA ⏰ 14.00 - 16.00

“Dizaina domāšana izglītībā - ceļvedis radošam un izpētē balstītam risinājumam” 

/ Anda Priedīte, IT Izglītības fonda izpilddirektore un Zinta Zālīte- Supe, Latvijas Universitāte /

 

 

✅ Par dalību konferencē dalībnieki saņems pedagogu profesionālās kompetences pilnveides apliecību (4 stundu apjomā).

✅ Katram dalībniekam pēc izvēles būs iespēja bez maksas iegūt savā īpašumā Start Design mācību līdzekļu komplektu.

✅ Pasākumus norisināsies viesmīlīgajās Accenture biroja telpās, tāpēc to varēs apmeklēt ierobežots skaits skolotāju.

 

Liels paldies Accenture par vēlmi atbalstīt tehnoloģiju mācību jomas skolotājus un par atbalstu šī pasākuma tapšanā!

 

 


Atpakaļ