Tehnoloģiju mācību jomas skolotāju konference “Izglītības tehnoloģiju diena”

Šī gada sākumā mēs, IT Izglītības fonds Start(IT), lūdzām tehnoloģiju mācību jomas skolotājiem piedalīties aptaujā, lai noskaidrotu skolotāju viedokli par sadarbības veidiem un nepieciešamo atbalstu. Pamatojoties uz anketā izteiktajām vēlmēm, mēs, sadarbībā ar LU Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāti, 21. oktobrī organizējām klātienes konferenci, kurai tika dots nosaukums “Izglītības tehnoloģiju diena”. 

Konference tika veltīta mākslīgā intelekta jautājumiem un praktiskām darbnīcām, kurās skolotāji varēja izmēģināt sev interesējošo izglītības tehnoloģiju.

 

 

IEDVESMAS STĀSTI

KĀ MĀKSLĪGAIS INTELEKTS MAINA PROGRAMMĒŠANAS MĀCĪŠANU: MANA PIEREDZE.
/ Mārtiņš Bērziņš, programmesana2.lv, Smiltenes vidusskola/

 


MĀKSLĪGAIS INTELEKTS IZGLĪTĪBĀ. IDEJAS NODARBĪBĀM AR SKOLĒNIEM.
/ Linda Sinka, RTU Rīgas Biznesa skola, LearnIT /

 


KO SKOLĒNI ZINA UN KĀ ŠOBRĪD LIETO MĀKSLĪGO INTELEKTU LATVIJĀ?
/ Astra Rūdolfa, LU /

 


KĀ ATBALSTĪT SKOLOTĀJUS MĀKSLĪGĀ INTELEKTA LAIKMETĀ? LIMBAŽU VALSTS ĢIMNĀZIJAS PIEREDZES STĀSTS.
/ Edīte Sarva, Limbažu Valsts ģimnāzija/

 


VAI MĀKSLĪGAIS INTELEKTS MAINĪS TO, KĀ MĀCĀM UN MĀCĀMIES?
/ Kaspars Kauliņš, SIA “Tilde”/

 


MĀKSLĪGĀ INTELEKTA DROŠĪBAS ASPEKTI
/ Jānis Džeriņš, CERT.LV /

 


DISKUSIJA

KĀ MĀKSLĪGAIS INTELEKTS IETEKMĒ/ IETEKMĒS SKOLU UN MĀCĪŠANOS?

 


Atpakaļ